Hogyan lehet lefogyni a seggedről, Hogyan lehet gyorsan lefogyni? A szakértők elárulták - Ripost


Hogyan fogyjak le az Intensettel? Sikerformula 15 lépésben Szentgyorgyi Romeo Motiváció, Pszichológia, 13 hozzászólás Nagy dolog ha elhatároztad, hogy kezdesz végre magaddal valamit. Igen, megvan az Intenset mozgásrendszer, az Intenset diéta, és minden reggel a motiváció is, amikor levetkőzöl tusoláshoz, és a tükörben láthatod az eddigi életviteled eredményét.

A hájhurkás hasaddal szemezve mindennap megfogadod, hogy na, holnaptól minden más lesz, és végre igazán nekiállsz az életmód-változtatásnak, van fogyókúraterved is. Aztán a kávé mellé csak lesz egy croissant, meg a munkahelyen egy szelet csoki az automatából. Este pedig már ismerős érzés a csalódottság és az önutálat a tükörbe nézve.

hogyan lehet lefogyni a seggedről

Hogy ez ne így legyen, összeszedtem 15 pontot. Mielőtt a fogyókúra programodba belekezdesz, menj végig ezeken a pontokon.

hogyan lehet lefogyni a seggedről

Meglátod, hogy a fókuszálás, a céljaid világos megfogalmazása segíteni fog, hogy ne csak belevágj valami változtatásba és feladd egy héten belül — megint. A legjobb tanács, amit adhatok, hogy legyél brutálisan őszinte magadhoz.

hogyan lehet lefogyni a seggedről

Akkor először is: Első lépés Gondold végig, sőt ha lehet, akkor írd is le, hogy az életedben, a megjelenésedben, az egészségeddel kapcsolatosan mi a legfontosabb. Hol tartasz most? Hogy nézel ki, milyen a fizikumod, az egészséged? Hogy érzed magad a saját testedben? Mit látsz, ha a tükörbe nézel? Hova szeretnél eljutni? Mi a célod pontosan?

  • Szeretnél lefogyni kilót?
  • Szerző: Ripost Azt gondolnánk, a fogyás pofonegyszerű, hiszen csak azt az alapszabályt kell betartani, hogy több energiát kell elhasználni, mint amennyit megettünk.

Fogyás hasról? Kerek popsi? Hogy szeretnél kinézni, hogy szeretnéd érezni magad? Milyen a legjobb verziód?

Hogy néz ki, hogy érzi magát az a Te, aki magabiztos, és nem az álcalepleket hordja, és nem az önutálatban dagonyázik, hanem kihúzza magát pucéran is a tükör előtt? Miért fontos ez? Miért akarsz egészséges, csinos, vonzó lenni? Mi a legfontosabb motivációd? Keresd meg a miértet. Hogyan lehet lefogyni a seggedről megforduljanak a pasik utánad? Hogy úgy érezd, hatalmad van? Hogy felkeltsd valaki figyelmét? Itt most magad között vagy, légy őszinte.

Kit érdekel, hogy mennyire erkölcsös vagy magasztos a motivációd, ha neked erőt ad, használd!

Nézd meg ezeket is:

Hogyan látod magad, ha eléred a célod? Milyen vagy? Hogy nézel ki? Hogy érzed magad? Hogy mész strandra, milyen ruhákat választasz vásárláskor?

hogyan lehet lefogyni a seggedről

Milyen partnereket választasz? Akkor is meginnál egy kávét azzal a nyikhaj fickóval, aki nemcsak gázul fest, de arrogáns is? Ezek a dolgok nagyon fontosak, hogy tudd, honnan indulsz. A következő lépés hogy: Második lépés. Képzeld el saját magad olyannak egészen, amilyen lenni szeretnél. Nagyon fontos, hogy használd a fantáziádat! Vizualizáld magad, lásd magad csinosnak, vonzónak lapos hassal és egészségesnek.

Hogy öltözködsz? Milyen érzés levetkőzni és a tus alá állni, akár úgy, hogy valaki figyel? Vagy együtt zuhanyozik veled?

hogyan lehet lefogyni a seggedről

Még mindig azzal a sráccal vagy lánnyal vagy, akit bőven idegesít már, de úgyse találnál jobbat? Vagy fel mersz állni az idegesítő randi közepén és otthagyni azt a nálad fél fejjel alacsonyabb, korpás hajú lúzert, akinek csak elvárásai vannak, de azok vastagon.

Vagy hogy lejtesz el a szomszéd lány előtt az új minidben, akiről tudod, hogy hetek óta a férjeddel próbál flörtölni? Harmadik lépés.

Pontosan határozd meg, hogy mi hogyan lehet lefogyni a seggedről célod. Itt legyél egészen konkrét, pl. Maradj azért a realitás talaján. Jó vagyok, de annyira nem, hogy pl. Olyan célt tűzz ki, ami elérhető, de azért legyen benne kihívás. Írd le, hogy x kg  vagyok, az egészségem ilyen és ilyen, így nézek ki, vékony vagyok, vagy inkább gömbölyűen izmos, és így néznek rám az emberek.

Ilyen ruhákban járok, egészséges és mozgékony vagyok, magabiztos és büszke magamra, stb. És most jön a csavar: Negyedik lépés. Válaszd ki ezek közül azt az egyet, ami számodra a legfontosabb.

Ha csak egyetlen valósulhatna meg a fenti célok közül, melyik lenne az? Vagy könnyen futnál le pár kilométert? Minit hordanál? Nem fájna a térded?

Mi az, ami a legfontosabb, ami a leginkább motivál? Ez a gondolat lesz az, ami a változást hozza. Ez lesz a fő motivációd, úgyhogy szánj rá időt, és tényleg válaszd ki! Nyilván ha fogysz és formásodsz, az pozitív változást hoz minden téren, de kelleni fog a fő motivációs húzóerő, a legfontosabb cél az a gondolat, amibe bármikor kapaszkodhatsz.

Ötödik lépés. Határidő, ami igazán valóssá teszi azt, ami eddig csak tervként vagy ábrándként létezett a fejedben. A granola bárok miatt fogyni kell? reális, ha pl.

Jó is, hogy január van, áprilisra, májusra bombaformába kerülsz. Emlékszel még a mérföldkövekre? Arról már beszéltünk, hogy a nagy, elérhetetlennek tűnő célt fel kell bontani heti lépésekre, pl.

Hatodik lépés. Nehézségek, amik bizony lesznek, jobb ha felkészülsz rájuk. Vedd számba mi az, ami hátráltathat!

Ma van Lukrécia napja!

Meg kell látogatni a nagyit, és ott mindig van zsírégetés hasán A vállalati bulin ha nem iszol pezsgőt, ha a vacsorán a fogyókúrás ételek érdekelnek, mindenki cikiz? Közös pizza a haverokkal? Nem bírsz ellenállni, és lenyúlod a gyerek csokiját? Vagy a fagyi a gyengéd?

Hogyan lehet gyorsan lefogyni? A szakértők elárulták

A friss kenyér? Írd fel ezeket is! Hetedik lépés. Képességek, melyekre szükséged lesz, hogy ezeken a nehézségeken átlendülj. Diéta terv a falon?

hogyan lehet lefogyni a seggedről

A célodat támogató étrend-kiegészítők? Megkérni a családot, hogy segítsenek az elhatározásodban és ne akadjanak ki, ha zserbó helyett almát eszel? Te ismered az életed, a körülményeid, készülj fel rá, hogyan tartasz ki az elhatározásod mellett, mit kell tenned, hogy a fenti nehézségek ellenére is haladj. Nyolcadik lépés. Készíts listát mindarról, amire szükséged lesz, hogy elkezd és végigvidd a programot.

Ami kell a szénhidrátmentes diéta elkezdéséhez: alapanyagok, mérleg, a matrac, fehérjeporruci akár, ami motiváció is egyben, erről beszéltünk már. Ezekből csinálj egy helyes hosszú listát, és ne kapj infarktust ha végigolvastad, ugyanis felállítunk valamit, amit úgy hívnak hogy: Kilencedik lépés.

Prioritási sorrend. Fogd a 8-as pontban megírt listádat, és rakd a dolgokat prioritási sorrendbe. Melyik az ami okvetlenül kell, hogy elkezd a programot?

Nem kell az első nap bevásárolnod mindent, kezd azokkal, amik a kezdéshez kellenek! Az első heti diétás étrended alapanyagai, a kis digitális mérleged. A cipőfűzőnyi anyagból összefércelt bikini ráér a program végefelé, amikor már  úgy is áll rajtad.