Karcsú az oldalsó zsír


Alultápláltságot jelent.

karcsú az oldalsó zsír

Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

karcsú az oldalsó zsír

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat! Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van.

karcsú az oldalsó zsír

Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened! Az alábbi galéria képein Kremer Kaposi Péter személyi edző mutat be három gyakorlatot, amelyekkel már néhány hét alatt eredményt érhetsz el. Helyezkedj el vízszintes testhelyzetben: támaszkodj az alkaron és a lábujjakon.

karcsú az oldalsó zsír

A könyököd a váll alatt, a lábad legyen teljesen kinyújtva. Se a fejed, se a csípőd ne essen le - a tested a fejtől a sarokig egy síkban helyezkedjen el.

karcsú az oldalsó zsír

Ha a derekad érzékeny, feszítsd meg a farizmokat. Ez a gyakorlat egyébként egy új Facebook-kihívás alapja. Amit meg kell tenned a lapos hasért Fogyassz kevesebb szénhidrátot, végezz kardió edzést, valamint ne feledkezz meg a helyes törzsedzésről se, ha lapos hasat szeretnél.

karcsú az oldalsó zsír