Anyagcseréje lassítja a fogyás


Írta: Elek Dóra Igen, igen, már hallottál mindent, az anyagcsere felgyorsításához nincs is másra szükséged, mint izmot építeni, vizet inni, keveset ülni, nem igaz? De valójában azonban egy csomó más mindent is figyelembe kell venni ahhoz, hogy felgyorsítsd az anyagcseréd.

Lehet, hogy az anyagcseréd egy apróság miatt nem gyorsul fel kellőképpen. Nézd meg, mit csinálhatsz rosszul.

Sikeresen letöltés!

Száműzted a tejtermékeket Az izomtömeg elengedhetetlen az anyagcsere szempontjából. Egy kutatás szerint a napi adag tejterméket fogyasztó nők anyagcseréje sokkal gyorsabb lett, mint a tejterméket egyáltalán nem fogyasztó társaiké.

Figyelek a kajára, mégse fogyok! Túl keveset eszek? Lelassul az anyagcsere? - ITT AZ IGAZSÁG

A tejtermékek esetében azonban mindig figyelj oda, hogy hozzáadott cukrot ne tartalmazzanak. Csavard le a fűtést Ha szeretnél minél több zsírt égetni, tekerd lejjebb a fűtést. Egy kísérletben azok a résztvevők, akik hűvösebb környezetben tértek nyugovóra, egy hónap alatt megduplázták a barna zsírszöveteiketmelyek a zsírégetésért, és nem a kalóriaraktározásért felelősek.

A hűvösebb külső hőmérséklet során a testnek több energiát kell arra fordítani, hogy melegen tartsa magát, ezért több zsírt éget.

anyagcseréje lassítja a fogyás venastat fogyás

Persze vigyázz, mert nem az a cél, hogy megfázz. Mellőzöd a szénhidrátot Általában az alacsony szénhidráttartalmú diéta az alacsony zsírtartalommal karöltve jár, de a szénhidrátokat soha nem szabad teljesen mellőzni.

2. Csavard le a fűtést

Főleg akkor van szükség megfelelő mennyiségű szénhidrátra, ha sportolsz is. Ha az alacsony szénhidrátbevitel által teljesen kiüríted a glikogén kereted, az energiaszint csökkenni fog.

  • Szakértőink Csanya Terepfutóként, versenyszervezőként és a Terepfutás.
  • Kenguru fogyás

Ennek hatására a szervezet sokkal kevesebb kalóriát fog elégetni, mivel nem igényel majd annyi energiát, te pedig hiába eszel keveset, hízni fogsz. Túl gyorsan edzel Fekvőtámasz, bicepsz, felhúzás, súlyzós edzés. Az ilyen gyakorlatok koncentrikus és excentrikus részből épülnek fel, az elsőnél az izom megrövidül, ez a pozitív anyagcseréje lassítja a fogyás, míg az excentrikus esetében meghosszabbodik, ez a negatív rész.

Csupa hasznos

Kutatások szerint a negatív rész pl. Rosszul nassolsz Ahelyett, hogy az alacsony kalóriatartalmú ételeket keresnéd, rágcsálj inkább magvakat. Kutatások szerint ugyanis az olyan többszörösen telítetlen zsírok, amilyen például a dióban is megtalálható, fokozzák a zsírégetést.

anyagcseréje lassítja a fogyás zsírégető sült bab

Így a nap további részében sokkal több kalóriát fogsz tudni elégetni és éhes sem maradsz. De vigyázz, könnyen hízhatsz is az ilyen olajos magvaktól, a napi keret egy kis maroknyi legyen csupán!

anyagcseréje lassítja a fogyás éget zsír toledo

Mindig ugyanúgy csinálod Biztosan hallottál már az intervallumos edzésről, amikor az edzésbe valamilyen rövid, de gyors részt illesztenek az edzés közben. Egy kanadai kutatás során ugyanolyan adottságú nők zsírégetési folyamatait vizsgálták két csoportban. Az egyik csoport heti 3×20 perc intervallumos edzést végzett, míg a másik csapat 3×40 percet mozgott végig azonos intenzitással. Találd ki, kik égettek több zsírt?

anyagcseréje lassítja a fogyás fogyni mauritius

Bizony az első csoport, pedig időben sokkal kevesebbet edzettek. Kihagyod a reggeli edzést A reggeli testmozgás segít beindítani az anyagcserét, ezért nagyon hatékony, ha reggel kimész kocogni vagy sétálni.

Ezért lassítja a fogyás az anyagcserét + tippek, hogy felgyorsítsd

Kutatások szerint a magasabb D-vitamin szinttel rendelkező emberek testtömeg-indexe alacsonyabb. A tudósok szerint a reggeli napfény segít szabályozni a cirkadián ritmust, fogyás Norwich felelős a jó alvásért, azért, hogy mennyit eszel és ezen kívül számtalan funkciót szabályoz anyagcseréje lassítja a fogyás szervezetben. Fotó: RF.