Egyszerű módszer a testzsír leégetésére


Nem lesz egy anatómiaóra, de van pár dolog, amit egyszerűen tudni kell. Ha az emberi testet szétszednénk darabokra, mint a boncnokok, kívül egy zsákkal kéne kezdeni. Ez a bőr, amely alatt a zsírszöveteket tároljuk. A zsíroknak nincsenek tapadásai, mint az izmoknak. Egyszerűen a bőr alatt vannak, a bőr és az izmok között. Nézz meg egy sonkát; az emberben hasonló a szisztéma. Persze tárolunk még zsírt máshol is, például a belső szervek között.

Uploaded by

Ez esztétikailag annyira nem zavaró, bár a kemény, kívülről látszólag zsírtalan, mégis nagy hasat gyakran ez okozza, és statisztikailag az egészségre ez a veszélyesebb. Vannak aztán az izmok: szembeötlőnek kéne lennie annak a ténynek, hogy valójában az izmok határozzák meg a test alakját.

Ha lehámozzuk a zsírt - márpedig sokan szeretnénk ezt, csak nem fizikailag, szó szerinti értelemben — akkor láthatjuk, hogy esztétikai szempontból a testünket izmok alkotják, minden vonásunkat az izmok határozzák meg. Persze ennek van egy váza, a csontozat, amihez az izmok tapadnak.

Tipp: így nyomd a kardiót izomveszteség nélkül!

A csontozat szintén alapvető alakmeghatározó-tényező, még a magasságunkat is ez határozza meg, azonban ennek jelentőségét azért nem érdemes ragoznom, mert a csontozati adottságaink nem változtathatók.

Az izomtapadásaink sem: akinek rövid a bicepsze, vagy a vádlija, annak mindig rövid marad.

egyszerű módszer a testzsír leégetésére

Még jelentőségteljesebbnek tűnik, hogy a vállszélességünk, csípőnk, derekunk mérete nem változtatható meg, nem lehet a csontból lefaragni.

Még az aszimmetrikus hasizmaikon aggódó idióták is jobb, ha beletörődnek, hogy az izmok tapadása a szellemi képességekhez hasonlóan adottság. Változtatni az izmok és a zsírpárnák méretén lehet. Az alak az izomzat által meghatározva megvan a zsír alatt is, de a különbség drámai lehet lediétázva.

Nem véletlen, hogy például egy testépítő sokkal kisebb méretű diéta után, mégis sokkal izmosabbnak néz ki.

drugs_bunny_a_sarga_kapszula

A csúcsos bicepsz mániákus hívői sem feltétlenül tudják, hogy mindenkinek eléggé csúcsos a bicepsze, csak nem látszik a karon lévő zsír miatt, mert a bicepsz tapadásainál sokkal keskenyebb a kar, mint gondolnánk. Hiába keskeny a vállövünk, attól még lehetnek hatalmas, golyó alakú vállizmaink és széles vállunk. A rövid bicepsz sem látszik zavarónak, ha a kar vastag, a széles derekat kompenzálja a széles váll, és még a tyúkmellűek is sokkal jobban néznek ki nagy mellizmokkal.

Vagy itt: Alföld Szép napot kívánok! Apród vita

A nagy izomtömeg elfedi a csontozati problémákat az átlagos igény szintjén. Maximum egy szakértő veszi észre a genetikai problémát, de mindez semmit sem számít a hétköznapi életben, amíg versenyezni nem akarunk. Ott a strukturális adottságaink viszont nagyon is számítanak, de egyszerű módszer a testzsír leégetésére autóversenyző sem lesz az, egyszerű módszer a testzsír leégetésére nem jók hozzá az adottságai. Versenyezni meg nem kötelező.

Lehetőség szerint inkább magunkkal versenyezzünk. Tudni kell azonban, hogy az izomzat egy rendszer: testünk összes nagy izomcsoportját edzeni kell, nem csak egyes izmokat.

Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt?

Enélkül, csak mell- és bicepszprogramon élve, könnyen lehet, hogy hülyébben fogunk kinézni, mint előtte. Kivéve, ha csak anynyi az ambíciónk, hogy lógatni akarjuk az Audiból a pajszert — ez az anyag azonban nem ilyen szintű embereknek szól.

Hasonlóan a farizom edzésével segget szálkásító nőkhöz.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T

Egyrészt így nem lehet zsírt veszíteni, másrészt farizmot azért kell edzeni — 12 már ha kell, és nem elég, amit kap lábedzésen —, hogy a diéta után ne csak egy lötytyedt kisfiúsegg maradjon.

A női fenék kerekségét a farizom adja. Az edzés során — céljainktól függetlenül — a test összes nagy izomcsoportját meg kell edzeni, a lentebb tárgyalt rendszerben.

Felejtsük el a BMI-t!

Ezek a mell, hát, váll, kar, láb és a has. A lábedzést külön kiemelném, mint a puhapöcsök által legszívesebben hanyagolt területet: ezt is meg kell edzeni. Aki nem edz lábat, az nem edz - és biztosan nem testépítő. A tömegnövelés az a ciklus, amelynek célja a sovány izomtömeg növelése.

egyszerű módszer a testzsír leégetésére

Ebben a formában ez ritkán sikerül, mivel nagyon bonyolult egy annyira precíz étrend belövése, hogy ne jöjjön fel némi esetenként több zsír is. A tömegnövelés alapja a tömegnövelő étrend és a súlyzós edzés.

Az étrend általában magas fehérje- és szénhidrátbevitelt jelent, a lehető legalacsonyabban tartott zsírbevitellel. A zsír és szénhidrát aránnyal haladóbbak szoktak játszani, de a telített zsír mennyiségét mindig alacsonyan kell tartani. Fontos kérdés a tömegnövelő ciklus időtartama. Ez kétféleképpen jön elő: mennyi ideig kell tömeget növelni diéta előtt, és mennyi idő alatt lesz az ember izmos.

Tömeget növelni úgy gondolom, addig kell, amíg elég izmos leszel ahhoz, hogy már lediétázz. Ezt sajnos súlycsökkenés a házasságra kell megítélni, de annyit segítek, hogy ez biztosan nem a kilós kategória, hacsak nem cm magas vagy. A tömegnövelés hosszú-hosszú évek munkája.

Meg lehet szakítani egy-egy diétával, de ha arról beszélünk, hogy valaki izmos fizikumot épít, azért sok évet kell dolgozni. A fejlődés az elején gyors: a 20 kilós rudat alig kinyomó gyík hamar eléri a 40 kilót, és az első pár kiló testsúly is könnyen jön.

Navigációs menü

Türelem: ez ennek a sportnak a kulcsa. Ez egyben válasz a második kérdésre is. Felmerülhet a kérdés, hogy miért van külön tömegnövelő és diétás ciklus, amire a válasz roppant egyszerű: mert egyszerre nem megy. Diéta A diéta a másik ciklus a testépítésben, amelynek célja a zsír elvesztése.

  • A zsigeri zsírok veszélye - Így szabaduljon meg tőlük!
  • Súlycsökkentő lapokat nyomtatni
  • 90 napos szétválasztó diéta mintaétrend

Fontos itt megjegyezni, hogy ez nem azonos a testsúlycsökkenéssel. A testsúly csökkenése ugyanis adódhat bármiből, például vízveszteségből, izomveszteségből, az izmokban egyszerű módszer a testzsír leégetésére tárolt szénhidrátok kiürüléséből vagy akár egy kiadós szarásból is.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

Ez utóbbi példa azt hiszem, durván mutatja, hogy mennyire illúzióban ringatják magukat, akik csak a testsúlyukkal törődnek. Az eredmény a tükörben látszik igazán: a mérleg teljesen mindegy, hogy mit mutat. Ettől persze még lehet, sőt kell mérleget használni a diétában, de csak szakszerű diétában és csak ellenőrzési céllal. A szakszerű diéta jelentősége abban áll, hogy valóban a nemkívánatos részt tünteti el: a bőr alatt található zsírt.

Tehát nem jobban fog kinézni, hanem rosszabbul, szép löttyedt lesz, és pont kenheti a hajára, hogy kisebb lett a súlya.

A derékbőségért felelős zsírok

Az izomzat megőrzése alapvető fontosságú. Ez határozza meg a testünk alakját. Izomvesztéssel biztosan rosszabbul fogunk kinézni. Hétköznapi értelemben diétázni a sportolók szoktak. Átlagemberek fogyókúrával próbálkoznak, sporttevékenység nélkül. Ez egyrészt az alkalmazott módszerek tekintetében általában akkora baromság, hogy én javasolnám még a fogyókúra szót is kiirtani a fejekből. Kevesebbet enni, éhezni, böjtölni. Ez nem diéta, hanem nettó butaság.

Diétázni kell annak is, aki nem testépítő: méghozzá szakszerűen diétázni.

egyszerű módszer a testzsír leégetésére

A szakszerű diétában nem egyszerűen csak lecsökken az étel mennyisége, hanem megváltozik az étrendben a tápanyagok aránya is, és kiemelt fontosságot kap az ételek minősége. Ezt kombinálják a súlyzós és az aerob edzéssel.

egyszerű módszer a testzsír leégetésére

Edzés nélküli diéta nem nagyon van, legalábbis a hatékonysága igen gyenge, de még inkább így működik, mint fordítva. A diétás ciklus testépítőknél hét.

egyszerű módszer a testzsír leégetésére

Átlagembereknél ez sokkal hosszabb is lehet. Fogyás Nem is kéne erről külön beszélnem, hiszen ugyanaz, mint a diéta. Azért térek ki rá külön mégis, mert a fogyni szándékozók célja általában annyi, hogy elveszítsék kövérségük külső jeleit. Semmiféle sportolói ambíciójuk nincs, sőt, diétázási vagy tenni akarási ambíciójuk sem.