Fogyás súlyos rutin, A fogyás és elhízás lelki okai


A fogyás műtéti lehetőségeiről szóló szakértői írások mindegyike hangsúlyozza: a sebészeti megoldásokhoz csak végső esetben érdemes fordulni, akkor, amikor a hagyományos diétás módszerek már végleg csődöt mondanak.

Napi rutinok, amik hozzásegíthetnek a fogyáshoz írta: Ridikül. A fogyás nem történik meg egyik napról yuca zsírégetés másikra, sokkal inább sok apró döntés és cselekedet eredménye, amiket nap mint nap meghozunk, amikor eldöntjük, mit eszünk, mikor, vagy hogy elmegyünk-e sportolni, vagy inkább a kanapén lustálkodunk… Tehát érdemes szem előtt tartani a mindennapi szokásainkat és esetleg beiktatni egy-két új napi fogyás súlyos rutin, amik hozzásegíthetnek a fogyáshoz — mutatuk ehhez néhány szuper ötletet!

Hogyan fogytam le 30kg-t? Tanácsaim az életmódváltáshoz!+Minta étrend! -Egészséges, Tudatos étkezés

Figyeljünk oda arra, amit eszünk. Tudatosan válogassuk össze az ételeket, az összetevőket. Legyen minden étkezés része a zöldség, illetve figyeljünk oda az ételek rost- és fehérjetartalmára, valamint hogy egészséges zsírokat és szénhidrátokat fogyasszunk az egészségtelenek helyett.

fogyás súlyos rutin

Tudatosan tervezzük meg akár az egész napi étrendünket is előre, ne éhesen dobjunk össze valamit abból, amit otthon találtunk, vagy vegyünk a büfében egy szendvicset.

Készítsük el előre az ételeinket, csomagoljunk, dobozoljunk, hogy mindig legyen olyan adag, amit elfogyaszthatunk.

fogyás súlyos rutin

És tegyük ezt a nassolnivalóval is: készítsünk egészséges nasit és desszertet, hogy ne bűnözzünk csak azért, mert édeset kívánunk, de éppen nincs semmit, amit elrágcsálhatnánk. Fotó: iStock.

Hatályos:

És pihenésre is szánjunk elég időt, aludjunk mindig eleget, regenerálódjunk, ez ugyanolyan fontos, mint hogy rendszeresen sportoljunk. Igyunk elegnedő folyadékot, ha lehet vizet. És hogy ne csábuljunk el, iktassunk be hetente egy napot, amikor egyszer megengedünk magunknak egy olyan fogást, amit egyébként nem tennénk.

6 tudományosan bizonyított módszer a sikeres fogyáshoz I.

Egy szelet süti, két szelet pizza belefér, majd egy kicsivel többet edzünk a következő alkalommal, de legalább nem érezzük a hiányát és kielégítjük ezt a fajta vágyunkat a tiltott ételek iránt. Együnk annyit, hogy 80 százalékban tele legyünk.

fogyás súlyos rutin

Ne többet és ne kevesebbet! Írjuk rendszeresen, hogy mit ettünk, és az sem baj, ha csatlakozunk egy csoporthoz, ahol a tagokkal megoszthatjuk a tapasztalatainkat, tanácsot kérhetünk a diétával vagy a fogyókúrával kapcsolatban.

fogyás súlyos rutin