Hogyan segíthetjük a gyermeket a fogyásban


A gyermekkori elhízás jellemzője, hogy a csecsemők és a 12 év alatti gyermekek túlsúlyosak.

hogyan segíthetjük a gyermeket a fogyásban

Ez a felesleges súly növeli annak kockázatát, hogy a gyermek súlyos egészségügyi problémákat, például cukorbetegséget, magas vérnyomást, nehézlégzést, alvászavarokat, magas koleszterint vagy májproblémákat hogyan segíthetjük a gyermeket a fogyásban.

Annak tudatában, hogy a gyermeknek mennyi súlyt kell elveszítenie be kell lépnie a gyermek vagy a serdülő adatai közé: A gyermek elhízása Brazíliában nőtt, főként az iskoláskorú gyermekek fizikai gyakorlása miatt.

A gyerekek általában inkább a televíziót, a számítógépet vagy a mobiltelefont nézik, de ez a tevékenység legfeljebb napi 1 órát vehet igénybe, hogy legyen ideje futtatni és játszani, energiát fogyasztó játékokat készíteni.

hogyan segíthetjük a gyermeket a fogyásban

Hogyan kell kezelni a gyermekkori elhízást A gyermekkori elhízás kezelését fokozatosan, gyermekorvos és táplálkozási szakember irányítása alatt kell elvégezni. Általában a gyermekkori elhízás kezelésének alapja a gyermek étrendjének változása és a testmozgás fokozása az életkorától és az egészségi állapotuktól függően.

Bár ritka, az orvos javasolhatja gyógyszerek alkalmazását az étvágycsökkentés érdekében.

hogyan segíthetjük a gyermeket a fogyásban

Nézze meg a tápláléktanácsos tippjeit a következő videóban: Hogyan javíthatja gyermeke táplálkozását A szülőknek segíteniük kell gyermekeiket az egészséges étkezési szokások elfogadásában, és ehhez néhány tipp: Kerülje az iparosított élelmiszerek beszerzését, amelyek cukrosak vagy zsírosak, például a cookie-k, előre elkészített ételek; Vegyél sokféle gyümölcsöt és zöldséget, és előnyben részesítsd a nyers citrusféléket és zöldségeket; A főzni kívánt zöldségeket, például a kagylót, a padlizsánt, a cukkini vagy a gombát, párolják, só nélkül és olívaolajjal kis mennyiségben hozzá kell adni; Ne ajánlja gyermekeknek üdítőitalokat, előnyben részesítve a vizet és a természetes gyümölcsleveket; Vegyél egy gyermek méretű edényt; Ne akadályozza meg a gyerekeket, hogy elterelje az étkezés közben, ne engedje, hogy TV-t nézzenek, vagy játsszanak; Ezeket a tippeket a családi életmód és táplálkozási iránymutatások alapján kell kialakítani.

Hogyan kell a gyermek energiát költeni és gyakorolni?

hogyan segíthetjük a gyermeket a fogyásban

A testmozgás rendszeres gyakorlása kulcsfontosságú a gyermek fogyásának segítésében. Néhány tipp a szülők ösztönzéséhez a következőket tartalmazza: Korlátozza a számítógép és a televízió használatát napi 1 óráig; Keressen olyan tevékenységeket, amelyeket a gyermek szeret; Ösztönözni kell a családot, hogy rendszeresen részt vegyen a szabadtéri tevékenységekben; Engedje meg, hogy a gyermek különféle tevékenységeket, például judo-t, úszást, karatét, fociiskolát vagy táncot tapasztaljon.

hogyan segíthetjük a gyermeket a fogyásban

Ezek a tippek megakadályozzák, hogy a gyermek fenntartsa az ülő életmódot, és képes fenntartani az egészséges testsúlyt, függetlenül az életkor-specifikus hormonális változásoktól. A gyermekkori elhízás okai A gyermekkori elhízás okai számos tényezőhöz kapcsolódhatnak, leggyakrabban a zsíros és cukros gazdag élelmiszerek túlzott fogyasztása és az a tény, hogy a gyermek nem akar energiát fogyasztani, futni, ugorni vagy labdázni.

Más kevésbé gyakori okok a következők: Hormonális rendellenességek; Genetikai betegségek; Ezen túlmenően a túlsúlyos vagy elhízott családtörténet megkönnyítheti a gyermek könnyű súlyát, hiszen a családi élet szokásait alkalmazza.

hogyan segíthetjük a gyermeket a fogyásban

Így a gyermekkori elhízást a szülők genetikai öröksége okozhatja, és fontos tudni azokat a tényezőket, amelyek növelik a túlsúlyos gyermek esélyét.